Балканджи САМОДИВА


Като спомен от … далечни дни и като поздрав за един Демон.

Самодива
Припадне ли сомракът и огънят затлее
приканя гората мъжко гърло да запее.
Надигне се луната, огъня с лъчи разпали.
С танц магически в гората самодива мене мами. 

Дива,танц играеш!
Дива,мен желаеш!
Дива,появи се!
Дива,защото ти си…

Припев:
Дива, само дива стихия!-Люта змия!
С поглед кръвта ми изпива!-Люта змия!
Как на сърце се увива!-Люта змия!
Тази горска магия!

Пропука се зората, вятър пепелта развее,
свита между краката змия люта мене гледа.

Дива!И се галиш!
Дива!Мен не жалиш!
Дива!Появи се!
Дива!Защото ти си…

Припев:
Дива,само дива стихия!-Люта змия!
С поглед кръвта ми изпива!-Люта змия!
Как на сърце се увива!-Люта змия!
Тази горска магия!

Дива!
Дива!
Дива!
Защото ти си…

Дива,само дива стихия!-Люта змия!
С поглед кръвта ми изпива!-Люта змия!
Как на сърце се увива!-Люта змия!
Тази горска магия!

Самодива!

Вашият коментар

