Коледа с Pavane


Днес нещо много любимо, като всеки ден. Надявам се да не е така тъжно както предишните, не че днес е по-весел ден, просто се уморих да съм тъжна.

Тази музика е като нежна и страстна любов. Пожелавам я на всеки от вас!

2010 та КОЛЕДА…

Коледа идва, но аз съм разсечена на две.

Коледа е тук, но аз съм изгубено в гората дете.

Коледа ще дойде за всеки без мен.

Просто не желая за мен да има Коледен ден.

Ще ви раздам своята Коледа

искам да получи всеки своя пай.

И своята любов- ще ви раздам.

Вземете я и се обичайте безкрай…

 

 

Вашият коментар

