Любовта е…


Любов – това е, когато аз правя това, което човекът когото обичам, възприема като проявление на любов и от това, което правя този човек чуства и разбира, че е обичан от мен.

В отговор на това, на него му е по-леко да ме обича, т.е. да прави това, което аз възприемам като проявление на любов, и като следствие на това, аз чувствам и разбирам, че съм обичана.

С други думи, любовта – това не са чувства. Чувствата са нещо вторично. Те възникват тогава, когато има действия, проявляващи любов.

Любов – това са действия, дела, постъпки. Аз действам и другия знае, че е обичан. И аз действам, защото обичам. На мен ми е хубаво да правя това, което другият желае.

Проявавай своята любов така , както иска другият, а не така както искаш и можеш ти.Егоиъзм? Не. Защото това е взаимно правило, двупосочно. Иначе няма любов. Затова си струва да обичаме този, когото е лесно да бъде обичан – т.е. няма много трудни за мен изисквания и желания.

Това означава:

  • Любимият да не предявава желания, които не можем да изпълним.
  • Любимият също ме обича, т.е. прави това, което е нужно на мен.
  • Това, което е нужно, за да се прояви моята любов, аз мога и съм в състояние да направя.

Тези три пункта означават, че любовта може и трябва да се учи.

 

ЛЮБОВТА, ТОВА СА ПРАВИЛНИТЕ ДЕЙСТВИЯ НАСОЧЕНИ КЪМ ТОЗИ, КОГОТО ОБИЧАМЕ!

Любовта е истинска, не само когято ти вярваш в нея, а и този, към когото е насочена вярва в нея.

Вашият коментар

